Tussenkomst aanvragen

Je vraag verdient een duidelijk antwoord. Je zou het hier moeten vinden.

Is je vraag te specifiek of persoonlijk? Stuur ons dan een e-mail of bel ons. We helpen je graag verder. 

Ik ben van bank veranderd. Hoe kan ik de domiciliëring aanpassen?

Je kan je rekeningnummer heel eenvoudig wijzigen.

 

Vul hier volgende gegevens in:

 
  • Je contractnummer (bij “Referentie”)
  • Je gegevens (naam en adres)
  • Je nieuwe bankrekeningnummer
  • Je e-mailadres en telefoonnummer

  • Op die manier creëer je een nieuw domiciliëringsmandaat dat automatisch het oude vervangt. 

     

    Heb je nog vragen of problemen? Bel onze helpdesk op +32 (0)2 664 70 60, van maandag tot vrijdag van 8 uur tot 18 uur.

    Ik ben verhuisd. Hoe kan ik het adres in mijn VIVAY-contract laten aanpassen?

    ​Ga naar het contactformulier en geef je oude en nieuwe gegevens in.

    Vergeet zeker je contractnummer niet.

    Heb je vragen, bel ons op +32 (0)2 664 70 60.

    Mijn persoonlijke gegevens (e-mailadres, telefoonnummer, ...) zijn veranderd. Hoe kan ik deze gegevens laten aanpassen?

    ​Ga naar het contactformulier en geef je oude en nieuwe gegevens in.

    Vergeet zeker je contractnummer niet.

    Heb je vragen? Bel ons op +32 (0)2 664 70 60.

    Betaal ik taksen bij de onderschrijving van een Studiekostenverzekering?

    ​Bij de onderschrijving van een Studiekostenverzekering betaal je een verzekeringstaks van 2 %, maar die is al inbegrepen in de premie.

    Betaal ik taksen bij de onderschrijving van een VIVAY-verzekering (uitgezonderd de Studiekostenverzekering)?

    Bij de onderschrijving van een Huur-, Maandbudget-, Kindzorg- of Feminaverzekering betaal je een verzekeringstaks van 9,25 %, maar die is al inbegrepen in de premie.

    Hoe geef ik aan dat ik invalide ben geworden?

    Heb je een Maandbudgetverzekering? Ga dan naar deze pagina.

    1. Download het aangifteformulier en het medisch getuigschrift
    2. Vul het aangifteformulie rin en laat je arts het getuigschrift invullen
    3. Scan of fotografeer beide documenten
    4. Ga naar deze pagina
    5. Vul je gegevens in en duid aan dat je aangifte medische gegevens bevat
    6. Laad je ingevulde documenten op als bijlage

    Na ontvangst van je aangifte, krijg je automatisch een bevestigingsmail van ons.

    Aangifteformulieren met medische gegevens worden rechtstreeks aan de adviserende arts van AG Insurance bezorgd.

    Heb je technische problemen bij het indienen van je aangifte? Bel dan onze helpdesk op +32 (0)2 664 70 60, van maandag tot vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Hoe geef ik aan dat ik invalide ben geworden?

    Heb je een Huurverzekering? Ga dan naar deze pagina.

    1. Download het aangifteformulier en het medisch getuigschrift
    2. Vul het aangifteformulier in en laat je arts het getuigschrift invullen
    3. Scan of fotografeer beide documenten
    4. Ga naar deze pagina
    5. Vul je gegevens in en duid aan dat je aangifte medische gegevens bevat
    6. Laad de ingevulde documenten op als bijlage

    Na ontvangst van je aangifte, ontvang je automatisch een bevestigingsmail van ons.

    Aangifteformulieren met medische gegevens worden rechtstreeks aan de adviserende arts van AG Insurance bezorgd.

    Heb je technische problemen bij het indienen van je aangifte? Bel dan onze helpdesk op +32 (0)2 664 70 60, van maandag tot vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Hoe geef ik aan dat ik kanker heb?

    1. Ga naar deze pagina en download het aangifteformulier
    2. Vul het eerste deel zelf in en laat je arts het tweede deel van het formulier invullen
    3. Scan je aangifteformulier en de nodige attesten in
    4. Ga naar deze pagina om je documenten op te laden
    5. Vul de nodige gegevens in en duid aan dat je aangifte medische gegevens bevat
    6. Voeg het ingevulde aangifteformulier toe als bijlage

    Na ontvangst van je aangifte, ontvang je automatisch een bevestigingsmail van ons.

    Aangifteformulieren met medische gegevens worden rechtstreeks aan de adviserende arts van AG Insurance bezorgd.

    Heb je technische problemen bij het indienen van je aangifte? Bel dan onze helpdesk op +32 (0)2 664 70 60, van maandag tot vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Hoe geef ik aan dat ik onvrijwillig werkloos ben geworden?

    Heb je een Huurverzekering en ben je onvrijwillig werkloos geworden? Ga dan naar deze pagina.

    1. Download het aangifteformulier
    2. Vul alle gegevens in
    3. Scan of fotografeer het document
    4. Ga naar deze pagina
    5. Vul je gegevens in
    6. Laad het ingevulde aangifteformulier en de attesten op als bijlage

    Na ontvangst van je aangifte, ontvang je automatisch een bevestigingsmail van ons.

    Heb je technische problemen bij het indienen van je aangifte? Bel dan onze helpdesk op +32 (0)2 664 70 60, van maandag tot vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Hoe geef ik aan dat ik onvrijwillig werkloos ben?

    Heb je een Maandbudgetverzekering en ben je onvrijwillig werkloos geworden? Ga dan naar deze pagina.

    1. Download het aangifteformulier
    2. Vul alle gegevens in
    3. Scan of fotografeer het ingevulde aangifteformulier
    4. Ga naar deze pagina
    5. Vul je gegevens in
    6. Laad je aangifteformulier en je attesten op als bijlagen

    Na ontvangst van je aangifte, ontvang je automatisch een bevestigingsmail van ons.

    Heb je technische problemen bij het indienen van je aangifte? Bel dan onze helpdesk op +32 (0)2 664 70 60, van maandag tot vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Hoe geef ik de afwezigheid van mijn kind aan?

    Om de afwezigheid van je kind aan te geven, ga je naar deze pagina op onze website.

    1. Download het aangifteformulier en het attest voor medische oorzaak of niet-medische oorzaak
    2. Vul het aangifteformulier in en laat je arts het attest voor medische oorzaak invullen of de school/kinderopvang/vakantieopvang het attest voor niet-medische oorzaak
    3. Scan of fotografeer de documenten
    4. Ga terug naar deze pagina
    5. Klik op de link om je documenten op te laden
    6. Vul de nodige gegevens in, en duid aan dat je aangifte medische gegevens bevat
    7. Voeg de ingevulde documenten toe als bijlage.

    Na ontvangst van je aangifte, ontvang je automatisch een bevestigingsmail van ons.

    Aangifteformulieren met medische gegevens worden rechtstreeks aan de adviserende arts van AG Insurance bezorgd.

    Heb je technische problemen bij het indienen van je aangifte? Bel dan onze helpdesk op +32 (0)2 664 70 60, van maandag tot vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Hoe geef ik het overlijden van de verzekeringsnemer aan?

    Het spijt ons te horen dat de verzekeringsnemer overleden is. Hij of zij had aan jou gedacht met een VIVAY-verzekering om je te ondersteunen in deze moeilijke periode.

    Zo kan je het overlijden aangeven om de hulp van de VIVAY-verzekering in te schakelen:

    1. Ga naar deze pagina
    2. Download het aangifteformulier en het overlijdensattest
    3. Vul het aangifteformulier in en laat de arts het overlijdensattest invullen
    4. Scan of fotografeer beide documenten
    5. Ga naar deze pagina
    6. Vul alle gegevens in en duid aan dat de aangifte medische gegevens bevat
    7. Laad je documenten op als bijlage

    Na ontvangst van je aangifte, ontvang je automatisch een bevestigingsmail van ons.

    Aangifteformulieren met medische gegevens worden rechtstreeks aan de adviserende arts van AG Insurance bezorgd.

    Heb je technische problemen bij het indienen van je aangifte? Bel dan onze helpdesk op +32 (0)2 664 70 60, van maandag tot vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Hoe geef ik het overlijden van de verzekeringsnemer aan?

    Het spijt ons te horen dat de verzekeringsnemer overleden is. Hij of zij had aan jou gedacht met een VIVAY-verzekering om je te ondersteunen in deze moeilijke periode.

    Zo kan je het overlijden aangeven:

    1. Ga naar deze pagina
    2. Download het aangifteformulier en het overlijdensattest
    3. Vul het aangifteformulier in en laat je arts het overlijdensattest invullen
    4. Scan of fotografeer beide documenten
    5. Ga naar deze pagina
    6. Vul alle gegevens in en duid aan dat de aangifte medische gegevens bevat
    7. Laad de ingevulde documenten op als bijlage

    Na ontvangst van je aangifte, ontvang je automatisch een bevestigingsmail van ons.

    Aangifteformulieren met medische gegevens worden rechtstreeks aan de adviserende arts van AG Insurance bezorgd.

    Heb je technische problemen bij het indienen van je aangifte? Bel dan onze helpdesk op +32 (0)2 664 70 60, van maandag tot vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Hoe geef ik het overlijden van de verzekeringsnemer aan?

    Het spijt ons te horen dat de verzekeringsnemer overleden is. Hij of zij had aan jou gedacht met een VIVAY-verzekering om je te ondersteunen in deze moeilijke periode.

    Zo kan je het overlijden aangeven:

    1. Ga naar deze pagina
    2. Download het aangifteformulier en het overlijdensattest
    3. Vul het aangifteformulier in en laat de arts het overlijdensattest invullen
    4. Scan of fotografeer beide documenten
    5. Ga naar deze pagina
    6. Vul alle gegevens in en duid aan dat de aangifte medische gegevens bevat
    7. Laad je documenten op als bijlage

    Na ontvangst van je aangifte, ontvang je automatisch een bevestigingsmail van ons.

    Aangifteformulieren met medische gegevens worden rechtstreeks aan de adviserende arts van AG Insurance bezorgd.

    Ondervind je technische problemen bij het indienen van je aangifte? Bel dan onze helpdesk op +32 (0)2 664 70 60, van maandag tot vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Hoe kan ik de premie betalen (online, SEPA-domiciliëring, overschrijving, …)?

    ​Je kan voor een VIVAY-verzekering enkel betalen via domiciliëring met een Europees SEPA-mandaat.

    Hoe weet ik wanneer ik een premie moet betalen? Krijg ik een verwittiging?

    ​Je ontvangt een vervaldagbericht enkele maanden voor de jaarlijkse vervaldag van je contract. In je vervaldagbericht vind je een overzicht van de te betalen premies voor de volgende 12 maanden. De betaling van je premie gebeurt automatisch via maandelijkse domiciliëring. Je moet er enkel voor zorgen dat er voldoende geld op je rekening staat.

    Hoe zeg ik mijn contract op?

    Je kan je contract opzeggen via het contactformulier op de website.

    Selecteer de optie “De gegevens van mijn contract” en vermeld je contractnummer en je persoonlijke gegevens.

    We nemen daarna contact met je op.

    Je moet je contract minstens drie maanden voor de jaarlijkse vervaldatum opzeggen.

    Ik ben niet tevreden over mijn Studiekostenverzekering. Kan ik een terugbetaling vragen?

    Je kan​ je Studiekostenverzekering zonder kosten opzeggen binnen de 30 dagen na onderschrijving. Je moet hiervoor geen reden opgeven. Als je de eerste premie al betaald hebt, krijg je die volledig terugbetaald. Zeg je de Studiekostenverzekering later op, dan krijg je de betaalde premies niet terug.

    Ik ben niet tevreden over mijn VIVAY-verzekering (uitgezonderd de Studiekostenverzekering). Kan ik een terugbetaling vragen?

    Je kan je Huur-, Maandbudget-, Kindzorg of Feminaverzekering zonder kosten opzeggen binnen de 14 dagen. Je moet daar geen reden voor opgeven. Als je de eerste premie al betaald hebt, krijg je die volledig terugbetaald. Zeg je later je contract op, dan krijg je de premies niet terug.

    Ik ben zwanger. Kan ik nu al een contract afsluiten nog voor de geboorte van mijn kind?

    ​Je kan geen Kindzorgverzekering afsluiten voor een ongeboren kind. Je kind moet minstens 3 maanden oud zijn.

    Ik heb de Belgische nationaliteit, maar woon in het buitenland. Kan ik een VIVAY-verzekering onderschrijven?

    Neen, om een VIVAY-verzekering te kunnen onderschrijven moet je (als verzekeringsnemer) in België wonen.

    Ik heb een arbeidscontract van bepaalde duur. Kan ik een contract onderschrijven?

    ​Neen, je kan een Maandbudgetverzekering en Huurverzekering enkel onderschrijven als je een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur hebt.

    Ik heb een contract onderschreven, maar er werden geen documenten aangemaakt. Wat moet ik doen?

    Je belt best naar onze helpdesk op +32 2 664 70 60, van maandag tot vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Ik heb een contract onderschreven. Hoe betaal ik de eerste premie?

    Alle premies worden geïnd via domiciliëring, na de ondertekening van een Europees SEPA-mandaat. Je moet dus geen enkele premie manueel overschrijven. Het geld gaat automatisch van je rekening.

    Ik heb een makelaar, maar vind hem niet terug in de lijst. Wat moet ik doen?

    Als je makelaar niet in de lijst staat, heeft hij ervoor gekozen om VIVAY niet te ondersteunen. Je kan dan online je VIVAY-verzekering onderschrijven of via een andere makelaar die wel in de lijst staat.

    Ik werk momenteel halftijds om medische redenen. Valt dit ook onder “volledige invaliditeit"?

    Ja, dat telt ook.

    Is er een wachttijd?

    De wachttijd hangt af van de leeftijd waarop je de Feminaverzekering onderschrijft:

    • Voor 50 jaar: geen wachttijd
    • Vanaf 50 jaar: 6 maanden wachttijd.

    Dat betekent dat je gedurende de eerste 6 maanden van je contract geen tussenkomst kan krijgen. 

    Is gedeeltelijke invaliditeit verzekerd?

    ​Neen, alleen volledige invaliditeit wordt gedekt.

    Kan een wettelijke vertegenwoordiger een VIVAY-verzekering onderschrijven?

    ​Ja, een wettelijke vertegenwoordiger kan een VIVAY-verzekering onderschrijven. Neem daarvoor contact op met onze helpdesk op +32 2 664 70 60.

    Kan ik de begunstigde van mijn contract wijzigen?

    In elk VIVAY-contract is een standaardclausule opgenomen over de begunstigde. De verzekeringsnemer heeft namelijk het recht om de begunstigde te wijzigen.

    Als je de begunstigde wil wijzigen, stuur je best een mail naar operations@vivay.be of bel naar +32 2 664 70 60.

    Kan ik een contract onderschrijven dat langer dan 6 maanden uitbetaalt bij schade?

    De doelstelling van VIVAY is om je gedurende een korte periode te ondersteunen zodat je zelf een definitieve oplossing kan vinden.

    Daarom is de uitbetaling beperkt tot maximum 6 maanden.

    Kan ik een contract voor mijn partner onderschrijven?

    Je kan geen contract voor je partner onderschrijven want de verzekeringsnemer moet de vragen zelf beantwoorden en het contract zelf ondertekenen.

    Kan ik het rekeningnummer waarop het bedrag bij schade gestort wordt, wijzigen?

    ​Ja, je moet hiervoor contact opnemen met je schadebeheerder.

    Kan ik per kwartaal of jaarlijks betalen in plaats van maandelijks?

    Je kan een VIVAY-verzekering enkel betalen via een maandelijkse domiciliëring.

    Kan ik van formule veranderen, bijv. van BASIC naar COMFORT?

    ​Neen, je kan niet in hetzelfde contract van formule veranderen. Als je dat toch wil, moet je het contract opzeggen en een nieuw contract onderschrijven. Je moet dan wel opnieuw de behoefteanalyse en medische acceptatie doorlopen.

    Mijn kind gaat slechts halve dagen naar de kinderopvang. Kan ik toch een Kindzorgverzekering onderschrijven?

    ​Ja, je kind moet minstens 2 dagen per week of parttime naar de kinderopvang gaan om een Kindzorgverzekering te kunnen onderschrijven.

    Mijn kind start binnenkort met school. Kan ik nu al een contract onderschrijven met de eerste schooldag als startdatum?

    ​Neen, je kan geen VIVAY-contract onderschrijven met een startdatum in de toekomst. Het verzekeringscontract start meteen bij de onderschrijving.

    Mijn kind woont niet in België. Kan ik een Kindzorgverzekering onderschrijven?

    ​Neen, zowel de verzekerde (je kind) als de verzekeringsnemer (de ouder) moeten in België wonen om een Kindzorgverzekering te kunnen onderschrijven.

    Mijn kind woont niet in België. Kan ik een Studiekostenverzekering onderschrijven?

    ​Ja, voor een Studiekostenverzekering moet enkel de verzekeringsnemer (de ouder) in België wonen. De begunstigde (het kind) mag in het buitenland wonen.

    Mijn maandelijkse premie is niet van mijn rekening gegaan via domiciliëring. Moet ik dat bedrag zelf overschrijven?

    In principe hoef je niets te doen want volgende maand proberen we dan twee premies te innen, die van deze maand en die van volgende maand. 

    Opgelet: als de premie dan niet betaald wordt, zetten we je contract stop.

    Controleer dus voor alle zekerheid of het rekeningnummer op je contract nog steeds correct is. Bekijk ook of je premie vorige maand van je rekening is gegaan.

    Is er een probleem? Contacteer ons dan zo snel mogelijk via het contactformulier of op +32 (0)2 664 70 60.

    Moet ik nog taksen of kosten betalen op het bedrag dat ik ontvang bij schade?

    ​De getoonde bedragen in je contract zijn de bedragen die uitgekeerd worden.

    Er worden geen taksen of kosten afgehouden (bruto = netto).

    Moet ik nog taksen of kosten betalen op het bedrag dat ik ontvang bij schade?

    ​De getoonde bedragen in je contract zijn de bedragen die uitgekeerd worden bij invaliditeit, werkloosheid of overlijden.

    We houden dus geen taksen af (bruto = netto).

    Het zou kunnen dat je begunstigde bij jouw overlijden successierechten moet betalen op het bedrag dat hij/zij ontvangt van je VIVAY-verzekering. Dat hangt af van verschillende factoren.

    Moet ik per kind een contract onderschrijven? Of kan ik één contract onderschrijven voor al mijn kinderen?

    ​Je moet voor elk begunstigd kind afzonderlijk een Studiekostenverzekering onderschrijven, want je kan slechts één begunstigde aanduiden per verzekeringscontract.

    Enkel bij het overlijden van de ouder die het contract onderschrijft, wordt het verzekerde bedrag uitgekeerd aan het begunstigde kind.

    Als je ook het overlijden van de andere ouder wil verzekeren, dan moet die ouder zelf een Studiekostenverzekering onderschrijven. 

    Moet mijn kind nog taksen of kosten betalen op het bedrag dat het ontvangt bij mijn overlijden?

    ​De getoonde bedragen in je contract zijn de bedragen die uitgekeerd worden bij overlijden.

    We houden dus geen taksen of kosten af (bruto = netto).

    Het zou wel kunnen dat je kind successierechten moet betalen op het bedrag dat het ontvangt, maar dat hangt af van verschillende factoren.

    Op welke rekening krijg ik het bedrag als ik mijn VIVAY-verzekering nodig heb?

    Heb je je VIVAY-verzekering nodig? Dan storten we het bedrag op de rekening die je gebruikt voor de maandelijkse domiciliëring. Als dat niet lukt, nemen we contact op met de begunstigde van het contract.

    Waarom hebben jullie de persoonlijke gegevens van mijn kind nodig?

    We hebben die gegevens nodig om je kind te kunnen opnemen als verzekerde (bij de Kindzorgverzekering) of als begunstigde (bij de Studiekostenverzekering) van je contract.

    Waarvoor kan ik het geld dat ik krijg van de Feminaverzekering gebruiken?

    ​Je kunt het geld dat je krijgt van de Feminaverzekering gebruiken zoals je zelf wil. 

    Je moet ons geen bewijsstukken bezorgen.

    Wanneer gaat de eerste premie van mijn rekening?

    De eerste premie gaat van je rekening op de eerste werkdag van de maand die volgt op de onderschrijving van je VIVAY-verzekering. Heb je na de 25ste van de maand onderschreven?  Dan zal de eerste premie samen met de tweede premie van je rekening gaan.

    Wat bedoelen jullie met medische behandeling?

    Met medische behandeling bedoelen we elke vorm van therapie die wordt voorgeschreven door een arts: medicijnen en inspuitingen op voorschrift, kinesitherapie, behandelingen in het ziekenhuis.

    Wat betekent "wachttijd"?

    Binnen de wachttijd heb je bij werkloosheid nog geen recht op de uitbetaling van een vergoeding. Deze periode bedraagt 6 maanden vanaf de onderschrijving van het contract.

    Wat betekent “eigenrisicotermijn”?

    De eigenrisicotermijn is de periode waarin schadegevallen niet uitbetaald worden bij invaliditeit of onvrijwillige werkloosheid. Het gaat over een eigenrisicoperiode van de verzekeringsnemer: 3 maanden voor volledige invaliditeit en minimaal 3 maanden voor werkloosheid.

    Wat gebeurt er als mijn contract bijna afloopt?

    Wanneer je contract op einddatum komt, wordt het automatisch beëindigd. Je krijgt dan een bericht dat de stopzetting bevestigt.

    Wat is de looptijd van mijn Feminaverzekering?

    Je contract loopt levenslang. Als je onderschrijft na de leeftijd van 50 jaar gaat je Feminaverzekeirng pas in voege 6 maanden na je onderschrijving. Daarna ben je ook levenslang verzekerd.

    Wat is de looptijd van mijn Feminaverzekering?

    Je kan je levenslang verzekeren met de Feminaverzekering, als je onderschrijft voor de leeftijd van 50 jaar.

    Uiteraard kan je het contract steeds opzeggen.

    Wat is de looptijd van mijn Huurverzekering?

    Je Huurverzekering loopt één jaar en wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd tot je 65ste verjaardag.

    Je kan het contract steeds opzeggen, minstens drie maanden voor de jaarlijkse vervaldatum.

    AG Insurance kan jouw contract ook opzeggen, minstens drie maanden voor de jaarlijkse vervaldatum.

    Wat is de looptijd van mijn Kindzorgverzekering?

    Je Kindzorgverzekering loopt één jaar en wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd tot de 18de verjaardag van het verzekerde kind.

    Je kan het contract steeds opzeggen, minstens drie maanden voor de jaarlijkse vervaldatum.

    AG Insurance kan jouw contract ook opzeggen, minstens drie maanden voor de jaarlijkse vervaldatum.

    Wat is de looptijd van mijn Maandbudgetverzekering?

    Je Maandbudgetverzekering loopt één jaar en wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd tot je 65ste verjaardag.

    Je kan het contract steeds opzeggen, minstens drie maanden voor de jaarlijkse vervaldatum.

    AG Insurance kan jouw contract ook opzeggen, minstens drie maanden voor de jaarlijkse vervaldatum. 

    Wat is de looptijd van mijn Studiekostenverzekering?

    Je Studiekostenverzekering loopt maximaal 7 jaar, tot je kind 25 jaar is geworden.

    Je kan je contract steeds opzeggen. Contacteer ons hiervoor via het contactformulier.

    Wat is een T1-stadium?

    ​Dit is het beginstadium van kanker waarbij het letsel zich bevindt in het weefsel van het getroffen orgaan en nog beperkt is in omvang.

    Wat is een eigenrisicotermijn en een wachtperiode?

    De wachttijd is de periode net na de onderschrijving van het contract, waarin de verzekeraar je nog geen prestaties verschuldigd is.

     

    De eigenrisicotermijn is de periode net na de datum van het verzekerde schadegeval, waarin je nog geen vergoeding kan krijgen. 

    Wat verstaan jullie onder “wonen in België”?

    Met "wonen in België" bedoelen we dat je resident moet zijn in België, en dat je er ook je hoofdverblijfplaats hebt. Als dat niet het geval is, kan je geen VIVAY-verzekering nemen.

    Wat zijn de openingsuren van VIVAY?

    ​Je kan onze VIVAY-helpdesk bereiken op +32 (0)2 664 70 60, van maandag tot vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Je kan ons altijd een bericht sturen via het contactformulier of op info@vivay.be.

    Zijn er kosten verbonden aan een VIVAY-verzekering?

    Voor een VIVAY-verzekering betaal je beheerskosten en een commissie als je met een tussenpersoon werkt, maar die kosten zijn al inbegrepen in het bedrag dat je maandeljks betaalt.

    ​Moet ik per kind een Kindzorgverzekering onderschrijven? Of kan ik één contract onderschrijven voor al mijn kinderen?

    Je moet voor elk kind afzonderlijk een Kindzorgverzekering onderschrijven want er is maar één verzekerde mogelijk per contract. De vragenlijst die je moet invullen om een Kindzorgverzekering te kunnen nemen, vraagt ook specifiek naar de situatie van het kind dat je wil verzekeren.

    Beide ouders kunnen elk afzonderlijk voor een kind een contract onderschrijven op voorwaarde dat ze allebei het ouderlijke gezag uitoefenen over dat kind.

    Je kan ons bereiken

    van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur

    Momenteel zijn we niet beschikbaar

    Je kan ons bereiken van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur